اختتامیه پویش "نان و مهر" ویژه دانش آموزان مناطق محروم برگزار شد | توزیع ۶۰هزار صبحانه گرم در ۲۲۰ مدرسه خراسان رضوی خرید ملک ورثه‌ای چه دردسرهایی دارد؟ رییس کمیته امداد: ۳۰۰ هزار میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان داده می‌شود قتل اشتباهی در جنوب تهران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) عبدالرسول پورعباس سرپرست سازمان ملی سنجش شد تغییر روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان تصادف شدید خودرو پراید و میکسر در بزرگراه پیامبر اعظم(ص)+تصویر جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳ مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟
سرخط خبرها

ماجرای درگیری در پرواز نجف-تهران امروز صبح چه بود؟

  • کد خبر: ۱۲۱۳۰۱
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
ماجرای درگیری در پرواز نجف-تهران امروز صبح چه بود؟
نوروزی مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم ایر گفت: امروز پرواز قشم ایر نجف به تهران با تاخیر ۶ ساعته روبرو بود که متاسفانه مسافران در هنگام پیاده شدن مقاومت کرده و در نهایت درگیری صورت گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، نوروزی گفت:تاخیر ۶ ساعته امروز پرواز نجف به تهران به دلیل ورودی پرواز دبی به تهران بوده است. اما تعدادی از مسافران این پرواز در هنگام پیاده شدن مقاومت کرده و موجب  درگیری در داخل هواپیما شده اند. امنیت پرواز به این موضوع ورود کرد، اما متاسفانه  آسیب‌های زیادی وارد شده بود.

به گفته مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم ایر این پرواز در ساعت ۱۰ صبح از مقصد نجف به تهران بوده و اصلا مهاندار مرد نداشته است. فیلم‌هایی که در فضای مجازی منتشر شده واقعیت ندارد،چراکه تعدادی از مسافران خودشان شروع کننده درگیری بوده اند. با توجه به آنکه عدم خروج از هواپیما منع قانونی دارد این مسافران به هیچ عنوان خارج نمی‌شدند ودر نهایت امنیت پرواز ورود کرده است.

پیش از این در روز پنج شنبه ۲۰ مرداد هم تعدادی از پرواز‌های نجف به تهران با تاخیر بیش از ۱۲ ساعته روبرو بودند که همین موضوع باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی برای سایر پرواز‌های این مسیر شده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->